ddae06 O dediğin ne kadar güzel olur biliyomusun keşke hayata geçse 🤷🏻♀️ geçenlerde. Bir postumda anlatmıştım yeni doğan bir bebek çok ağlıyor du annesi mamasını unutmuş sütü de yok gelmiyormus öyle çaresiz kucağında salliyordu valla hiç tepkisine bile bakmadan ver o çocuğu bakim bana dedim çatladı emzireyim iznin varsa diye nasıl sevindi yaşı da daha çok küçüktü belliydi, yavrum bnm hala yüzü gözümün önünde hiç erkek mi bnm kızım var diye sormadım bile o an onun emişi emerken gözüme bakıp teşekkür ederim der gibi gülüşü dünyaya yetti sonradan öğrendim kızmış yani velhasılkelam paylaşmak (konu süt de olsa) okadar güzel ki,keske herkesin sütü gelse de böyle şeyler olmasa ama ellerinde mi sanki, böyle bi akım baslatilabilir aslında kızlar ? Su instgramda pastlasiyorlar ya . İşe yarar mı dersiniz ? 🙏🏻🤍