Gokcenur34 Bebeğinizde ne gibi belirtiler var? Benim oğlum da corona oldu , önce ateş oldu . 39 dereceye kadar çıktı . Biz ilk anlamadık tabi korona olduğunu. O geceyi hastanede geçirdik. Sonra babası pozitif çıkınca anladık corona olduğunu. Benim oğlum 1-2 gün kustu ve ishal oldu. Bir de çok ciddi iştahsızlık yaşadı. Ama ben bol bol emzirdim ve su verdim. Korona olduktan sonra kaka rengi biraz değişti. O da normal dediler ama bilmiyorum süreç içinde düzelir mi. Geçmiş olsun size de .