Melake Melake sordum kullanabilirsin dedi ocean d3 400 olan dedi ya bi fıst yada 3 damla doğrumu canım?
Toprakaren Melake eczanede çalışıyorum gaz yapmaz bu damla 5 aydır kullanıyorum hiç bir sorunla karşılaşmadım şimdiye kadar hatta kendi çıkarıyor hep gazını emziriyorsaniz yediğiniz bisey gaz yapmış olabilir
Toprakaren Melake ben daha hiç duymadım gaz yaptığını başka biseyden kaynak li olmuş olabilir çok satıyorum kullanıyorum da
Melake Toprakaren buraya yazılanları okuyun bence bi sadece benm bebeğimde değil. Ayrıca vermeyi bırakınca cocuk normale dönüyor