Asel2 Ya bak demek ondan bende düşünüyorum bu cocuğa noldu kolik sandım tamam gaz sancıları oluyor ama bu kadar şiddetli ağlamıyor susturamıyoruz yırtıyor kendini hiçbişey fayda etmiyoe arabaya koyduk sustu tekrar basladı sonrasında ya ağrısı geçti yada uykusuzluktan yorgunluktan bayıldı cocuğum nasıl bi ilaçmıs ya