Kuzumms Sezeryan doğum yaptım 81 gün önce kızlar bu gün adet oldum ama ağrı vs yok normalde çok sancılı geçer hastanelik olurum o kadar mutlu oldum ki her an başlayacak diye ödüm kopuyor 🥺 doğumdan sonra adet sancısı azalıyor mu başlayacak mı benim ki
tazeannee_ Kuzumms bende 2 ay oldu sezeyanla doğum yapalı benim de eskiden çok ağrılı geçerdi hastanelik bile olurdum şükür şimdi geçti 🤭 bence akışına bırakın düşünmeyin hiç 🤗
Ohaezgi Kuzumms bende aynı sizin gibiydim sezaryan doğum yaptım ve geçmedi hala ağrılı çok şiddetli geçiyor
Psikologanne00 Kuzumms benim eskisi gibi valla 😣 5ay oldu ilk gün çok ağrıyor ağrı kesici içiyorum az haraket ediyorum sonra normal. Değişen bişey olmadı bende
gkcsvn 19 aylik bebegim eskisi kadar çok olmuyor parol ise yaramazdi eskiden majezik apranax içerdim simdi ara ara oluyor bazen hafif bazen bir tık fazla parol iciyorum geliyor emzirmeye devam