ebruylmazz_ Merhaba kızlar, ikili tarama testim de perinatoloji uzmanımız bebeğimin cinsiyetini söyledi. Benim gibi bu şekilde öğrenen oldu mu ? veya bebeğim değişim gösterebilir mi ?
MinnakAsel ebruylmazz_ yengemde ikili tarama testinde öğrendi cinsiyeti ama onlar nift testi yaptı kızsa genelde değişmiyor Allah sağlıklı uzun ömür versin sağlıkla al kucağına inşallah
ebruylmazz_ VERA19 11. haftada İstanbul Çam Sakura Şehir Hast. yaptırdım ve genelde devlet hastaneleri bu kadar erken söylemez bildiğim kadarıyla şaşırmıştım :)
Annemkuzum12 ebruylmazz_ Erkekse yanilma olmaz cunku erkek kendini belli eder kiz dedilerse 13 14.hafta da daha net olur
Annemkuzum12 ebruylmazz_ rabbim gonlunuzdekini omrunuze hayirli kilsin insaAllah hayirlisi sagliklisi olsun insaAllah 🌸
ebruylmazz_ Annemkuzum12 Amin inşallah cümlemize :) tabii ki her şeyden en önce bebeklerimizin sağlığı ve hayırlı oluşu :)
Rabia6025 Rabia6025 ama ben genede alışverş için 20.haftayı bekledim ayrıntılı ultrason kesin 100de 100 sizde 20.haftayı bekleyin bence büyük alışverş için
ebruylmazz_ MinnakAsel Aa tabi tabii Nift testi kesinlikle cinsiyeti net olarak belirliyor. Benim bebeğimin cinsiyeti (KIZ) doppler ultrason ile belli oldu :) Amin inşallah cümlemizin bebesine rabbim uzun ömürlü sağlıklı yaşam versin canım benim teşekkür ederim :)