KezibanDemir46 Beeeeeeen. Oğlum 3 gün akşamları hiç durmadan ağladı. Ne yaptıysak sakinleşmedi. Dünden beri de biraz öksürük biraz burun akıntısı var. Kendi kendime hem kızıyorum bakamadım diye hem de diyorum küçücük haliyle çok acıdı canı. Ağladı, mama içmedi, uyumadı eee böyle olunca tabi ki hasta olur. 😑