Keremiran Güzel anneler ve değerli okuyucular; Bebeğim 27 günlük en son doktora gittiğimizede doğum kilosunda olmadığından mama takviyesi yapmam gerektiğini söyledi. Bende bi anketle hangi mamanın daha iyi olduğunu öğrenmek istedim. Yorum yapan herkese şimdiden çok teşekkür ediyorum 🌷🌸🌼
efe_cigdem Keremiran sma optipro bebekten bebeğe değişir bebeğim doğduğunda 3600 Dü şu an 7 kg 1 ay 25 günlük anne sütü de alıyor canım ama ben bu mamayı beğeniyorum açıkçası
yamacinannesii Dilasanaz canım bende araştırmaya girdim böyle senin gibi. İnstagramda mühendisinoğlu sayfasını inceledim ve hipp te karar kıldım. Maşallah iyi gidiyo kilosu oğlumun. Gaz da yapmadı
AyseAlyamm yamacinannesii aynen bende muhendisinoglu sayesinde hipp Combiotice geçtim. Smada çok sıkıntılar yaşadık çok şükür hipple geçti.
denizcinar ben birkaç mama denedikten sonra en çok aptamilden memnun kaldım, hem tadını sevdi hemde güzel toparladı, zayıf doğmuştu
Suzitosuzi Keremiran Doktorunuz ilk olarak anne sütünü arttırmak içine anneye takviye önermeliydi doktorunuzu değiştirmenizi tavsiye ederim. Bir emzirme danışmanından da yardım alabilirsiniz daha yolun başındasınız mamaya başlarsanız emzirmeyi azaltırsanız sütünüz azalır. Facebook ta emzirme akademisi sayfasından yardım alabilirsiniz Bol emişmeli günler
Seydameva Keremiran doktorumuz en iyi mamanın sma olduğunu söylüyor anne sütüne en yakın mamaymış biz kullanmadık ama ilerde kullanırsak diye sormuştum ☺️
AyseAlyamm Keremiran canım öncelikle emiyorsa sütün varsa bı sure daha mama vermeden emzir derim . Direk mamaya başla diyen doktorlarda bana pek samimi gelmiyor. Ben ilk kızıma sma almıştım kızım gaz kusma kabızlık yaptı bol miktarda kıvranıyordu bebeğim en sonunda yeşil kaka yaptı ondan sonra degistirdim mamayı hipp Combiotice geçtim içerisinde hem prebiyotik hem probiyotik var bu yüzden kızım baya rahatladi
Kucukkalbim Keremiran Canım yeni doğduğunda hipp combiotik kullandım mama+meme olarak gittik ve her ay düzenli 1 kilo aldı ilk başlarda iyiydi ama sonradan kabız yapmaya başladı şimdi bebelac golda geçtim kabız gaz yapmadı çok memnun kaldım👍🏻
Nurtupu efe_cigdem inanamadım bizim kız 1 buçuk kilo almıştı doktorumuz yenidoğanlarda ilk ay 600-1000 gr almasını bekleriz demişti. Yani sizinkine maşallah o zaman