Kızlar 13 günlük gecikmenin ardından regl oldum. İkinci doz aşı regl baya geciktirdi. Aşı olursanız ve regliniz gecikirse endişe etmeyin. Günlerdir belirti olmamasına rağmen ya hamileysem diye düşünüp stres oldum. Çok şükür bugün regl oldum. Darısı hamile olmak istemeyip regl olmayı bekleyenlere 🤪🤟🏻