Merhaba annelerim. Kızım bugün 1 aylik oldu. Dün Dr kontrolumuz vardi. Kg boy genel sağlık durumu iyi dedi. Kalbini dinledi Bi süre. Kalbinde üfleme var gibi dedi. Bir çocuk kardiyoloji görse daha iyi olur dedi.. yaşayan yada bilgisi olan var mı.? Randevu bulabilirsek bugün yada p.tesi kardiyolojiye goturecegiz