melekdag Gzde78 evet benim kaldı bu sebepten beslenmedi de mama da meme de hiç birşekilde almadı .8 gün sonra çıktı antibiyotik tedavisi uyguladılar sizinde belki daha erken çıkar inşallah 🤲🤲
Gzde78 melekdag evet benm bebeğimi de carsamba aldılar gidişat iyi hafta içinde çıkarırız diyolar 🤲 8 gün çokmş yaa😔 hiç bu kdr düşünmemiştm🥺
melekdag Gzde78 zor bi durum ama antibiyotik vermişlerdi bitme süresi 7-8 günü buldu bana hep çıkacak çıkacak dediler sonra bi baktım 8. Gün dedikleri oldu . Orda iyi bakıyorlar biz evde farketmeyebilirdik. İçinizi rahat tutun . Allah yardım eder 🤲