Kızlar 20lik dış ameliyatı oldum zor geçti biraz mutlaka antibiyotik kullan dediler ve 4 buçuk aylık oglum var emziriyorum ama mama ver gerekirse dediler benim gibi bir durum yaşayan var mı aranızda antibiyotik içince emziren var mı lütfen acil cevaplarinizi bekliyorum.
Antibiyotik içince emzirmek doğru mu?