Ateşi bir türlü düşmüyor. 39 -40 gidip geliyor. Ilık su bez yaptım. Calpol, dolven ve buna eşdeğer aldı aklıma gelmeyen ilaç verdi doktor kullanıyoruz. Az önce (bilmeden) acil e götürdüm iğne yapıldı ama yok yok düşmüyor. Ilık duş aldırdım 2 defa yok. Ne yapıcam. Emmiyor mama yiyor. 11.5 aylık Allah aşkına çare 😭😭😭
bilmeden nasıl götürdün diyenler , test sonucu yeni mesaj geldi