Alparslan27 canım emzik için acele ediyorsun bence. Benimki iki aylık olduktan sonra yavaş yavaş kabul etmeye başladı. Üstelik 4. Emzik denemesinde doğru emziği buldum.(bibs) doktorlar sürekli memede kalsa bile sorun yok diyor fakat biz anneler de bunaliyoruz da, bizde biraz dinlenmek istiyoruz çok normal çünkü. Bence doymadığını düşünüyorsan mama ver, mama zehir değil çünkü. Bende ilk iki hafta mama+meme olarak devam ettim çok şükür ki göğüsler kendini topladı mamayı bıraktık sadece dışarıda mecbur kalırsak veriyorum.uylu konusunda ise geçecek bu günler . Çok zor dalar, çok uzun süre uyumaz bunlar hepsi çok normal çünkü aynılarını benim de başıma geldi. Bebek senle temas etmek istediği için ilk zamanlar böyle zor geçiyor. Bekle inşallah 40ı geçtikten sonra düzelecek. 🎀