Boncuk21 bence günde yarım ölçü mama verin. Bebeğim bikaç günlükken hipp combiotic mama kullandım. 30 cc içme suyuna 1 ölçek yapıyordum günde 1 kez veriyordum. Yani mama ölçülerinde yarım ölçü oluyor. Önce emzirin sonra bu ölçüde mamayı verin. Toksa bırakıyor açsa bitiriyor. Yarımşar ölçek sabah akşam emzirmeden sonra verebilirisiniz, içiniz rahat eder ve çok mama vermemiş olursunuz :)