Feyyyzza aynı dert 1 haftadır bizde de var allahtan anneme gelmiştik iki gün kalıp dönecektim hasta olunca dönemedşk annemden allah razı olsun valla kadın çalışıyor bşde öğlenden sonrs gelip gecelere kadar çocuğumla işgilendi hep oğlumdan hastalık bana geçti kafam kalkmıyordu yani dün serum taktırdım daha iyiyim şimdi sizde eşiniz işten dönünce isterseniz bi serum taktırın çabuk toparlıyor insan