YusufaArden Valla aynı şekilde kalkıyor sürekli, bende emziriyorum ama doymadığını düşünüyorum öncesinde emzirirdim geri uyurdu şimdi ayılıyor belki de alışkanlık edindi bu sürekli kalkma işini diyorum, biberonla sütte içmiyor napcam bende bilmiyorum bi çözüm bulursanız yazın lütfen😒