Kızlar gece yatarken bi anda sol ayak orta parmağımın şişmesi ve agrisi ile uyandım bilgisi olan varmi bir kaç saattir agiriyor ilk defa yaşadım diğer parmaklar oynarken o biraz sis ve fazla agiriyor arada dizime kadar ağrı vuruyor eşim işte geçmezse gelince gidecegim hastaneye başına gelen var mi ne yapmam gerek