uykularharamolduuu Kızlar bebeğim gece 12 de uyuyor 3-3.30 da mama için uyanıyor yedikten gazını çıkartmıyor sonra uyumak bilmiyor. Derken saat 5.30-6 oluyor tekrar mama istiyor tekrar gaz bir döngü içerisindeyim lütfen yardım edin
Busragonullu uykularharamolduuu ayhhhhhhhhhhhh beni anlattin kendimi gördüm şu yazi da 🙄 Ben mamanin huzursuz yaptigini uyutmadigini dusunuyorum bugun mama degişikliği yapacagim
eylusko_ uykularharamolduuu aynen bende öyle 4 ay 5 günlük mama için kalktım 3. kez . ama bu sefer kaka yaptı doldu taştı zibina kadar. onları değiştirirken uyku hepten açıldı şuan uyutmaya çalışıyorum
uykularharamolduuu Miniklerim123 denedim ama gazını çıkartmadığı için rahatsız olup tekrar uyandı ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten
uykularharamolduuu Busragonullu Sma aldım tadını beğenmedi içmedi şuan hipp comformil kullanıyorum sveerek içiyor aslın da gündüz gazını çıkartıp güzelce uyuyor ama gece yapıyor sadece bunu. Kakasını da düzenli yapıyor. sizin bebeğiniz ne kadarlık
Busragonullu uykularharamolduuu benim kizim 1ay 22 günlük bizde kabizlik problemleri de var ve gece gündüz ayni problemleri yaşiyoruz Bebelac gold almayi planliyorum bende