Merhabalar kızım 8 aylık ve iki gündür anlam veremediği bir şekilde meme reddi yaşıyor gündüz emmek istemedi gece uyku arasında emdi daha önce 2 buçuk aylıkken yaşamıştık ve tam 3 ay sürmüştü meme reddi 😔 bir bilgisi olan var mı sizce normal mi bu ayda