Kızlar yeni sezeryanla doğum yaptım. Göbek olduğu gibi kaldı diyebilirim. Sanki 2.ye hamileyim. 4 gün oldu ve acılarım gün geçtikçe artıyor. Doktora kontrole gittim normal dedi. Birde sezeryan yeri kabarık gibi hafif. İnce bir çizgi olması gerekmez mi? Sonradan duzelicek mi? Tavsiyeleriniz nedir