Selam kizlar
4 gün önce doğum yaptım sezeryan ile. Yanımda eltim kaldı çok ilgilendi ancak ilk emzirmede sütüm yoktu bebeğim çok güzel emiyor. Ancak sütüm ilk 2 gün gelmedi. Eltimin dilinde sürekli çocuk emicek ama süt yok vs. Boş emdigi için gaz yapmistir diyor, Bir taraftan iyi davranıyor bir taraftan böyle.. Bana sürekli soruyor süt varmı varmı onun psikolojik baskısı oldu üzerimde.2 gece süt vermeyi denedim bebeğim meme ucunu bulamıyor ben emzirmeyi bilmiyorum falan çünkü ilk çocuğum. 4. Gün bugün şeffaf beyaz sıvı gelmeye başladı. Bu süt mü?? Bebegim güzel emiyor ama günde 2 3 kere 15er dakika. Bende diğer öğünlerde mama veriyorum. Emzirme tavsiyeleriniz nedir? Günde kaç defa emzirmeliyim? Bu işin üstesinden gelmek istiyorum