Merhaba kızlar yeni doğum yaptım bebeğim 4 günlük
. Abisi 2 yaşında eve geldik bugün ateşi çıktı bian da doğuma gitmeden bi hafta önce de bi an da ateşi çıkmıştı. Kimseyle görüşmeme rağmen resmen bi ay içinde 3 kere hasta oldu çocuğum ya . Şimdi diğer bebeğimi de düşünmem lazım çok küçük . Allahım yardım et