Kızlar merhaba 5 aylıkken kızım idrar yolu enfeksiyonu geçirdi şuan tekrar şüpheleniyorum bu aralar sık sık kabız oluyor ve gece her saat başı uyanıyor gazı varsa ağlayarak yapıyor tekrar uyuyor, ne yapmalıyım, nasıl yapmalıyım 7 aylık olduk evde öneriniz var mı bu arada sabah tekrar Dr a götürücem