Ateşim çıktı bianda hastaneye gidip test verdim hemen pozitif çıktı karantinadayız bugün 5 aylık kızım 9den beri ateşi var 38.6 ne yapacağımı şaşırdım sürekli ağlıyor ve sabah olacak hala düzenli uyuyamadı 10 dk bir ağlıyor uyurken ağrılarımı var acaba yoksa ateşten mi hava o kadar soğuk ki hastaneye de gitmeye korkuyorum oradan aldık virüsü zaten nasıl düşürebilirim ateşini kızımın?