Deletedmom54544 Birmelekanneesi benimkilere de pek kimse cevap yazmaz. Üstelik üstte kalsın diye saatlerde bir şeyler yazdığımı bilirim böylelikle post boşa gitmiş oluyor
Deletedmom8453 Birmelekanneesi Hiç yaşamadım emmeme durumu bilemiyorum ki 🤷🏻♀️ belki dişleri acıyordur belki kulağı 🤷🏻♀️
Caniminikisi Burda genelde cinsellik kaynana gıybetleri rövanşta aşkım😀 kaç aylık bebeğin acaba öğrenebilirmiyim
Birmelekanneesi 7,5 aylık ama dişten dolayı olduğunu düşünüyorum aşırı huysuz bi kaç haftadır 3 tanesini çıkardık sorunsuz ama emzik biberon meme hiç birini aldıramıyorum bazen ama canı istediği zaman da emiyo ağzını açmıyo krem falan sürmek istediğim zaman
Zolizo Birmelekanneesi Ağzında aft mı var acaba? İyice bakın damağına falan. Kulağında ağrı olup olmadığını gözlemleyin. Bir de uyurken emzirin genelde bebekler uyurken emerler.
Caniminikisi Birmelekanneesi 8 ay atagı ve diştir dönem dönem oluyo canım malesef sitres yapma benimki her atak döneminde beslenmeyi reddeder mesela ama busefer uykuyu reddetti
Birmelekanneesi Zolizo kulağında ağrı oluncada mı emmez ? Hiç denk gelmedim görmedim aft ama aşırı huysuz ateşleniyo geceleri bağırarak birden ağlıyo bende o yüzden diş dedim salyası falan arttı hani sürekli elleri ağzında kaşıyo çok hırslanıyo
Birmelekanneesi Caniminikisi bu atak dönemleri mahvetti bizi ya sürekli emzirmeye çalışıyorum farklı sesler çıkartıyorum emsin diye umarım bi an önce geçer 🤲🏻 Sizinki kaç aylık
Zolizo Birmelekanneesi ağlayarak uyanması ve ateş varsa kesin diştir o zaman. Evet kulakları ağrıdığında da emmiyolar oradaki kaslar hareket ettiği için daha çok ağrı yapıyor. Uykudayken emzirmeyi dene muhakkak.
Birmelekanneesi Deletedmom54544 burda amaç birbirimize yardımcı olmak değil mi ama bilmediğimiz şeyleri öğrenmek için yazıyoruz ama gerçekten genelde oyun kaynana eş cinsellik mevzuları ilgi görüyo canım
Caniminikisi Birmelekanneesi benimki 6ay 4 günlük 2 ay 5 günlükken meme reddi başladı 1 ay sürdü artık mahvoldum ensonda destek aldım gerı döndürdük ama ara ara nazlanır yine. 1aydır uyumuyorum gecem yok gündüzüm yok atak dün bitti bakıyorum yenı ataga 15 gun kalmıs yazıyo valla bana ataklar geliyo birini aşmadan diğeri..
Deletedmom54544 Birmelekanneesi Aynen öyle. Ben elimden geldiğince böyle postlara cevap yazarım. Bilgim yoksa üstte kalsın derim
Birmelekanneesi Caniminikisi Allah yardımcın olsun canım ataklara baktığın uygulama mı var ? Bizde öyle 2 haftadır aşırı huysuz sürekli kucak istiyo hep mız mız ağlamaklı ne yapsam memnun edemiyorum bu zamana kadar hiç olmamıştı böyle bişey ama bu aralar oldu memeyi emmiyo ama mamayı da içmiyo ek gıda da yemiyo hepsi var yani tek meme değil ama emmeyince insan tedirgin oluyo üzülüyo Allah hepimizin yardımcısı olsun