Hamileyken bir tane bile içmedim, ki öncesinde günde 1 paket hatta bazen daha fazla içiyordum. Ama ne zaman bebeğim 4 aylık oldu ben günde 1-2 derken şimdi tekrardan başladım. Ben de aynı vicdan azabını çekiyorum, en fazla günde 6 tane içiyorum. Bırakmaya çabalamıyorum çünkü bunla mücadele edicek gücüm yok. Uykusuzluk yorgunluk beni aşırı geriyor. Benim de kaçışım balkonda beş dk içtiğim sigara oluyor :(