Kızlae benim de 2 aylık bebeğim var bu gece 6 saat uyumuş bende yorgun olduğumdan alarmı duymamışım kendisi 6 saatin sonunda ağladı uyandı emzirdim tekrar 3 saat sonra uyandı sizce 6 saat uzunmu yoksa aynı kendisinin uyanmasınımı beklemeliyim birde bebeğim bazı geceler 4 saat sonra bazı geceler de 5 saat sonra uyanıyor kendisi bende öyle emziriyorum yanlış mı yapıyorum