Astkm ay bir hafta düşündüm neyle yıkasam diye söylemesi ayıp çok uzun süredir yıkamıyordum baya kararmıştı artık gözüme batıyordu 😂 bide en son bulaşık tableti ve deterjanla yıkamıştım beğenmedim. Şunuda koyayım bunu da koyayım derken bir sürü şey koydum 😂😂 ama tablet çok pahalı artık kıyamıyorum. Bir sürü perde tül var sonuçta 😂😂