Uykusuzhayat ben Kurtköy adatıpta Saynur hanımla normal doğum yaptım. Baştan sona Bütün muayenelerime de ona gitmiştim. Asla pişman olmadım yine olsa yine ona giderim. Şu an hastaneye çok yakın bi muayenehane açtı orada randevuları alıyor, adatıpta da doğumları yaptırıyor. Benden sonra ablam da ona gitti ordan biliyorum