Bebeğim 3,5 aylık doğuştan beri hep sol tarafına yatıyordu sol cenesi diğerime göre daha ezikti, doktor anne karnındaki pozisyonuyla alakalı zamanla geçer dedi. Kilo aldıkça cenesi düzeldi ama boynu hep sola yatıkti her ne kadar çevirsem de kendi sola bakıyordu biraz araştırdım tortikollis olduğunu anladım doktora getirdik bir boynun 4.8mm diğeri 9.7mm çıktı pazartesi fizik tedaviye başlayacağız. Bu durumu yaşayan anneler varsa ne kadar sürede sonuç aldılar tamamen düzeldi mi bilgi verebilir misiniz ben cok üzgünüm cunku düzelmez diye cok dert ediyorum.