Babybloom Tazeanneg ilk bebeğim doğduğunda dedim ki insanlar nasıl ikinci çocuğu yapıyor ilk çocuğu aldatır gibi bir şey. Sonra o 3 yaşında geldiğinde, özlüyorsun ya şu evde bir kardeşi olsa ikisi ne güzel olurlar diyorsun. Bende öyle oldu en azından
Blackcloud Doğumdayken bir daha çocuk yapmicam demiştim, kızım bir kaç gün sonra nasipse 2 yaşına girecek ve ben 22 haftalık hamileyim.🥴😬Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum.🤞🏻🥴🤣