denizoykumm Kızlar bebeğim şuan 3 ay 23 günlük ve kalça çıkıklığı testi yaptıramadık. Bize test yaptırmamız gerektiğini kimse söylemedi benimde bilgim yoktu. Bi sorun olur mu şuan yapmam gereken bir şey var mı kendimi çok kötü hissediyorum 😞
Tazeanneg denizoykumm benim arkadaşım da yaptırmadı sonra kızı büyümüştü doktora götürdü baktılar.. sizde cocuk doktoruna götürün
Ozlemrc denizoykumm gec degil ama ihmal edilmemesi gerekn bisey diye dusunuyorum. Biz 5 aylik olmak uzereyiz hala cift bez takiyoruz en son gittigimizde normale döndüğünü soyledi doktor cok sukur ama yinede rontgende cekilecekmisiz. Zaten rakamlar normal cikmazsa ayda 1 bakiyorlar bi an once götürün derim
Rules denizoykumm biz zamanında götürdük kalça düşüklüğü vardı 1,5 ay çift bez kullandık düzeldi. Mutlaka götürün çok geç kalmamışsınız
Tazeanneg denizoykumm canım baya büyüktü belki 9 aylık falan koronanin ilk zamanına denk gelmiş gidememiş ama o büyük olunca ortopedi falan baktı sanırım, sen cocuk doktoruna git çocuk doktoru bakıp ultrasona gönderiyor