25moonlight2021 Annesiiiiii 235 liraya baby plus almıştım ve aşırı memnundum çekim gücü çok iyiydi. Bi araştırın isterseniz
Bes22 Annesiiiiii kiwi elektrikli kullanıyorum şimdilik iyi bebeğim 3 haftalık A101 sitesinden aldım 120 TL
Rules Annesiiiiii hastanede mamajoo vardı başlık verdiler yeni. 2. El mamajo pompa buldum aldım. Taş gibi çıktı bi bakın isterseniz
Nazenin87 Diamond diye bir marka var şarjlı elektrikli 2 pompalı bakın isterseniz . Kullanıyorum memnunum
1ana_2evlat Philips avent iyi hatta suan kullanmiyorum satıyorum aklınızda bulunsun düşünürseniz hem elektrikli hem pille çalışıyor
Mercimek_Alp 1ana_2evlat ya ona nasıl bakicam bilmiyorum ki ahh tamam tamam buldum gönderebilirsiniz😁😁
Annesiiiiii Teşekkür ederim herkese lansinoh yada baby plus önerisi çok olmuş ikisinden birini alacağım