Bebegimin gözleri gidiyor yani çok uykusu var belli ama uyumuyor yani gözlerini kapatıyor uyanıyor 1 haftadır meme reddi yaşıyorum zaten moralim bozuk baya bide üzerine uyumamasi benide yıprattı uykusuzum çok yorgunum sütüm azaldı givi hissediyorum napcam bilmiyorum şuan uyumuyor nasıl uyutacagim kıyamam uykusu var dalamiyor aşısı vardı bugün 1.ay aşısı olabilirmi😪 38 gunluguz bu arada