2bebislianni pahalı ama oturağı da olması avantaj scooterı 2 buçul 3 yaştan önce tam verimli kullanamaz ama bunu oturarak yürümesinden itibaren kullanabilir 5-6 yaşa kadar da rahat gider bunu düşününve pahalı gelmiyor bana bide 200-300 liraşık olanlar biraz hareketlenince çocuklar tarafından çok rahat parçalanıyor ya :/