babyandmom1 Mama kutusunun kapağının üstü çatlayıp bir kısmı kırıldı. Bende tedbir olarak kutuyu poşetleyip ağzını bağlayıp bir poşet daha geçirdim. Bozulur mu?
Gullcann babyandmom1 yok canım bozulmaz. Mesela ben bebelac gold kullaniyorum kutulu degil ici paketli satiliyor. Paketi açınca benim kendi kutum var bir kısmını ona koyuyorum kalani buzdolabi posetine hava almayacak şekilde bağlıyorum
Bebegimm1 babyandmom1 Bebelac kullaniyorum kapakli kapagim var onun icine bosaltiyorum 4 hafta icinde tuketiyorm sizde 4 hafta icinde tuketin bir sorun olmaz ben aylardir o sekilde kullaniyrm bozulmadi
Aysecela babyandmom1 cam kavanoza boşaltıyordum ben paket halindeydi kalanını da paketle birlikte buzdolabı poşetine koyup serin bir yerde saklıyordum