Minikkizimmm Yarın bebeğimin 40 çıkıyor. Ben bilmiyorum napmam lazım. Zorunlumu ? Ailelerden kimse yok. Eşim ve ben tekiz.
Mavis34 Minikkizimmm h3psi öylesine yapılan şeyler. Sadece kendin gusül abdesti al bebeğini de banyo yaptır zorunlu olan o canim.
EkiminAnnesi Minikkizimmm aslında bebeğin değil annenin kırkı çıkarmış. Güzelce duşunu abdestini al bebeğini de yıka yeterli 😊
Bebegimm1 Minikkizimmm dinen 40 anneye deniliyor bebek lohusa degil o yuzden sadece sizin yikanip abdest almaniz yeterli ben 40. Gun sadece gusul aldim bebegimi yikamadim dedigim gibi 40 annenin lohusa sureci