asellinaaa21 kızlar bebegım 5 aylık son bır aydr faln evolvıa nutrı pro plus kullnyorum falatcok sık kabız oluyo varmı kabz yapmayan mama onerınız
Kirpigiller asellinaaa21 SMA kullanıyorduk hiç kabız olmuyordu gaz şikayeti de büyük bı sorun yaşamadık
Gullcann asellinaaa21 Ben emziriyordum fakat takviye olarak bebelac gold nutricare kullanıyorum. Zaten gold serisi gaz ve kabızlık üzerine olduğu için gayet iyi daha bugüne kadar gaz veya kabızlık sıkıntısı hic yaşamadık. Ama tabi her mama her bebeğe iyi gelmiyor
asellinaaa21 3mutluluk bnde şuan comfort olsnını kabızlık yapmıyomş dye okudum netten bırde evolvıa ccuk kustgunda cok pis kokuyo szdede oylemydı
Gullcann asellinaaa21 Anladım canım her mama her bebeğe iyi gelmiyor birde mama değiştirince ilk 1 veya 2 hafta alisma süreci oluyormuş bünyenin ya kabiz ya ishal yapiyormus doktorumuz demisti ona göre şans verdiğin bir mama olursa vazgecme hemen gözlemle🌸
Ttugbaa asellinaaa21 bende golden goat kullanıyorum çok memnunum 4 buçuk aylık doğduğundan beri kullanıyorum ne kabızlık yaşadık ne gaz koku falanda yapmadı hiç ve çokta güzel kilo aldırıyo 🧿☺️
Nisaninannesiii asellinaaa21 Yorum yapan arkadaşa katıliyirum bizde doğduğundan beri kullaniyoruz şuan dört aylık gaz ve kabızlık hiç yasamadim kusma falan da yapmıyor severek içiyor bebeğim güzel kiloda aldırıyor
Ozlmozdol Sma comfort serisi gazlı bebekler için ben 3 aydır kullanıyorum ekstra probyotikte kullanıyorum bağırsak düzenleyici olarak bioagia deneyebilirsiniz