Çok geçmiş olsun Rabbim tez vakitte şifa versin bir iki gün sürüyor ateş sonra geçiyor iştahsızlık oluyor mide bulantısı oluyor olur ise bir gün ishal oluyor sonra tamamen geçiyor Allah’ın izni ile ateşi 37 ve üstü olduğu sürece ateş düşürücü verin bize doktoru covidde öyle demişti yani 37’i geçmesini beklemeyin vermek için bol su içirin içine bir kaç damla limon sıkın evde limonata yapın bir portakal limon ile C vitamini almış olur yemez ise çorba sarımsaklı yoğurt yedirin ayvalı Elmalı ıhlamur yapın biz bunlar ile atlattık emiyor ise bol bol emzirin. Çok geçmiş olsun ailece şifa bulun.