Minibabyy Ya biz alısveris yaparken kızım cok ağladı o kargaşayla 2numara almısız ve açtıktan sonra farkettik başka mamada almadım ne yapıcam bilmiyorum sizce versem bisey olurmu yenisini mi alıyım napiyim🦦 baktım baya düzgün bisey yazan yok
Irmakprensesinannesi Minibabyy verilmez ne yzkki 2 numara anca 6 aylık olduğun da başlayabilirsiniz ama yinede doktorunuza sorun
pirenakovalayanhamsi Minibabyy bilgim yok ama 5 gün ile ne fark eder ki? Sorun olmaz herhalde.. Doktorunuza numarası varsa danışın isterseniz daha güvenli olur
Sleepwalker Minibabyy Arada 5 gun var kimse verilmez demiş ama 5 gun sonra yine verecek ne fark eder bizim de 1 yasa 10 gun kaldi 3 numara mamaya gectim simdi 3 numara içiyor kac gundur hic birsey de olmadi
benkullanici07 Minibabyy bisey olmaz verebilirsiniz ha 5 gun sonra 5 gun once ne farkedicekki he illa kusku duycaksaniz bi tane 1 numara alin mamalar zaten acinca 3 4 haftada bitirilmesi gerekiyor diger 2 numaaraya gecersiniz 1 numara bitince
gvseyfi Minibabyy Benim bebeğim de 5 ay 25 günlük oldu bugün ben 2 numara ya 1 hafta öncesi başladım çok şükür herhangi bir sorun yaşamadık yine siz bilirsiniz doktorunuza danışın 🌸
Annelik30 gvseyfi bende başladım bir kaç gün önce aptamil 1 di 2 ye geçtim ama mamayı içerken çok ıkınıyor yaa baya baya kızarıyor gaz mı yapıyor acaba değiştirmem gerekiyor mu bilemedim.
Ervaemre Minibabyy Canim verilir neden verilmesin bende aynı şekilde 5 ay 25 günlükken vermeye başladım. Hiç birşey olmaz. Sonuçta 5 buçuk aylık bebeğe de doktorlar kilosu yetersi olduğunda ek gıdaya başlayın diyorlar. 5 gün sonusta 1 ay 2 ay değil. İçinizi rahat tütün .
Danerys Minibabyy verilir. 5 günle bişey olmaz. Biz de mama değiştik 2 numarasını aldık. 5 ay 26 günlüktük biz de.
betulgul İçerikler hemen hemen aynı zaten bizde öyle bir yanlışlık yapmıştık ve kutuyu bitirdik zorlanmadı yani bebeğim