Kızlar ben çoğu zaman emziriyorum sütümun yetmediğini düşündüğüm için mama da veriyorum günde 1 veya 2 defa kizmda reflu olduğu için aptamil arı veriyorum onda da kiloya göre verin diyolar kızm 5 kilo onun ölçüsünde yaptım çok olduğu için yemedi 30 cc zorla yiyo sizce ben kav ölçek koyup ve ne kadar şu koysam acaba…