Ayca77 Belinays tamam canım teşekkür ederi aklımda o da bi krem aldım, daha gelmedi kaşıntım da yok gibi sanırım psikolojik bu haldeyim 🤦🏻♀️ uyuz olsaydım deli gibi kaşınırdım heralde
Ayca77 bebekzeynep canım benim yok gibi kaşıntım, aklıma gelince kaşıntı tutuyor sadece 🤦🏻♀️ Allah düşmanımıza bile vermesin ne pis bişey bu ya🤦🏻♀️
Ayca77 Doruktugce her gün sirke kullanıyorum canım çok tahriş oldu vücudum ama kaşıntı falan kalmadı 🤷🏼♀️ inşallah yanılıyorumdur uyuz değilimdir🤦🏻♀️
Doruktugce Ayca77 sirkeyi su ile kullan direk kullanma tahriş eder bir su bardağı sirkeye bir su bardağı su kullan pamukla vücuduna uygula 10 dk sonra dus al günde iki defa geçiyor hemen iki hafta devam et
Ayca77 YadeKaradag bacak kısmım kaşınıyordu ama geçti sirke sürdüğüm için🤷🏼♀️ diyorum ya canım ne zaman aklıma gelse vücudum karıncalanıyor gibi oluyor psikolojik çok etkilendim, uyuz olsam sabah akşam kaşıntı tutmaz mı 🤷🏼♀️
Ayca77 melekyldrm tamam canım bebeğim içinde kullanıcam pazartesi elimde olur krem o zamana kadar delirmezsem😄😄