Gulkizim Kızlar kullanan deneyem var mı? Bu ikisi içinde önereceğiniz marka var mı? Şimdiden teşekkürler 😊
Elisaipek Gulkizim eşim indirimdeysen bebem natura almış kullanıyorum iyi yani pişik fln da yapmadı kalitesi de iyi normalde prima kullanıyoduk ama fiyatı uçmuş bunun 120 tanesini 100 TL ye almış eşim Öneririm yani
Hep_mi_uykusuz Gulkizim Bebem natural 1 aydir kullaniyorum.Slepi kullandik molfix bayb me ama en iyisi bebem cikti.Kzimin poposu cok hassas islak mendil bile tahris eder ama bu bez bisey yapmadi lastikleri de sıkmiyor
Gulkizim Elisaipek ben de prima kullanıyorum en azından gündüzleri uygun fiyatlı bişey olsun dedim. Pişik yapmadı de mi? Bebeğiniz kaç aylıkken buna geçtiniz?
Gulkizim Hep_mi_uykusuz yaa buna sevindim sleepy denedim ilk bezde kızardı 2.yi kullanmadım. Alıyorum o zaman 😊
Elisaipek Gulkizim evet bende gece prima gündüz fazla değiştiğim için onu kullanıyorum 4 aylıkken geçtik pişik falan da yapmadı canım