Duygugncl Merhaba 3.5 yaşındaki oğlum bazen zamirleri karıştırıyor.(çoğu zaman doğru kullanıyor.)Sizlerde de aynı durum var mı?
lalelikiz Benim oglum otizmli o da karisitiyor. Kendinden bazen ismi ile bahsediyor. bu kimin diyorum meseela benim demesi gerekirken mertin diyor