Melikeeeecansuu Oglumun 4 gündür öksürüyor. 1 saat öncede uyuttum gerı kalktı bı süre sonra gözleri kızardı aglıyor gıbı yaşardı. Doktor bogazında hafıf kızarıklık var dedı başka bırseyı yok dedı. Dişine baktı solda sankı görünüyor gıbı alttan dedı. 8 aylık oglum 2 gun önce 2 kere kustu bı öncekı gün yıne kustu. Grıp gbı bılıyorum ama. Arada cıglık cıglıga bagrıyo aglıyor diştenmı acaba diş çıkmadan önce bu şekil olan varmı. Carsamba gunu çekmıstım hatta burda sordum bikişi yazmıstı sadece damakları şişmi diye. https://go.4vio.com/4da3v1h yakınşastrıp bakarsanız daha bellı olur https://imgyukle.com/i/ocGGSQ
Tinymom Melikeeeecansuu benim bebişte 6.5 aylık aynı şeyleri yaşıyorum öksürük burun akıntısı gece uyanıp 1.5 saat ayakta duruyor ağlıyor sakinleşmiyor
Melikeeeecansuu Alygkc salyası yok aslında ama gece sureklı uyanıyor bazen uyumuyor 1 haftadr böyle normal de 9 da uyur sabah 10 na kadar 2 3 kere kalkardı. Ama baya bı degıstı.