Hickimse Ay günlerdir kafayı yemek üzereyim . Roidmi eve vacum mob u aldık . Gelicek diye heyecandan uyku uyuyamadım bir geldi bozuk hemen iadeye gönderdim ama şuan da ona karşı önyargı oluştu bende . Sizlerde neler var memnun musunuz
Noname21 Ayseege6156 ay evet ya ya robot alacaktım ya onu. Ama ortami robot a göre ayarlamak işime gelmedi. Dyson ile bir supiriyorum silmiş gibi oluyor 😀
Hickimse Roborock ü kullanan 3 kişi var çevremde üçü de süpürmesinden memnun fakat silmesini beğenmiyor . Bütçem uygun zaten roidmiyi 7200 e almıştım
Noname21 Hickimse evim dublex falan olsa belki robot alırdım ama yormuyor 15 dakika sürüyor. Seviyorum ben 😀 pratik koltuğa bir şeymiş döküldü ekmek mi var ziiiiiiirrt hemen çekiyor. 😀 robot koltuklara cikam8yor masa ustlerine raflara komedinlere cikamiyor😀 gerçek bir robot olduğunda alirim. Babür vardi ya eskiden onun gibi😀