Beyzumem ben çareyi kimyon da buldum gaz damlaları işe yaramadı 1 bardak kaynayan suya 1 çay kaşığı kimyon koy ve bir taşım kaynadın ve kapat aştını sonra inçe bir tülbentten süZ tanecikleri gitmesin soğuduktan sonra 2-3 çay kaşığı verebilirsin ben 40 ı dolmamıştı daha bunu yaptığımda işe yaradı birde bacaklarını karnına doğru ittirip çektirmek bayağı iyi geldi bebek biraz hareketlendikten sonra azalacak şikayetleriniz merak etmeyin