Kızlar 15 aylık oğlum var.Ne zaman onunla aynı boy hizasına gelsem saçlarımı tutup çekiyor.Mesela oyuncak toplarken arkamdan hızlıca gelip saçlarımı bir tutuyor ve yoluyor.Ve inanın daha çok çekebilmek için yere oturuyor.Güzelce konuştum da “Oğlum sen saçımı çekince canım acıyor, çekme annecim.” de diyorum.Çok yanlış biliyorum ama günde bu yüz kez tekrarlayınca eline cimcik de attığım oldu yok vazgeçmedi.Yani kızlar lütfen kınamayın ama tutam şeklinde eline geliyor ve sürekli tekrarlanınca da artık dayanamıyorum kan beynime sıçrıyor.Neden yerlerde oturuyorsun derseniz de koltukta oturunca illa beni de al diyor,alıyorum oyun yapacağım yürüyeceğim diye kafa üstü düşecek; Korkuyorum.Dikkatini de dağıtamıyorum.İstediğini yaptırana kadar inatlaşır ağlar hem de sesi kısılana kadar.Ben de ağladı diye her dediğini yapmak istemiyorum.Böyle inatçı bir davranıştan nasıl vazgeçiriyorsunuz gerçekten merak ediyorum, cevaplarsanız çok mutlu olurum.