Bebegim 11 gunluk oldu eve geldigimden beri ayaktayim hic oturmadim diger cocuklarim hasta oldu hangibirine yetiseyim sasirdim bazen kahvaltı bile yapamiyorm bu sebeple sanirim en buyuk etkende sikinti stress ne olduğumu sasirdim yardimci kimse yok kayinvalidem kaldi bikacgyn sikildim dedi gitti galaktago kullaniyorum ama sut yari yariy asaldi bugunde oglum uyumayinca mama vereyim dedim nasi emdi hemen uykuya daldi cok uzuldum ya bu lohusalik bana hic yaramiyor